درباره سوشال کار

سوشال کار در سال 99 با تیمی کوچک ولی با انگیزه پا به عرصه فضای دیجیتال گذاشت. هدف سوشال کار ارائه آموزش و خدمات در حوزه شبکه‌های اجتماعی با استفاده از تجربیات متخصصین و ادغام آن با دانش روز است.

شبکه‌های اجتماعی برای برقراری ارتباط بین دوستان و خانواده و کسب آگاهی از آخرین وضعیت آن‌‌ها شکل گرفتند. در ادامه این مسیر و با توسعه تبلیغات دیجیتال پای کسب و کارهای زیادی به شبکه‌های اجتماعی باز شد. شرکت‌ها برای برقراری ارتباط با مشتریان، تبلیغ محصولات و خدمات خود و ارائه آخرین اخبار حوزه فعالیتشان از رسانه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند. امروزه اکثریت کسب وکارها، چه شرکت‌های قدیمی و یا استارت آپ‌های نوپا، چه هولدینگ‌هایی با هزاران نفر پرسنل و یا کسب و کار خانگی یکی دو نفره برای تبلیغ و فروش محصولات و خدمات خود از شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند.

اهداف سوشال کار

هدف سوشال‌کار ایجاد بستر آموزشی برای علاقمندان به حوزه سوشال مارکتینگ است. با توجه به استفاده روزافزون شبکه‌های اجتماعی و استفاده آن‌ها در ایجاد کسب و کارهای جدید و یا ارتقاء کسب و کارهای موجود سوشال کار را ایجاد کردیم تا نقش کوچکی در آموزش و کمک به همچین بیزینس‌هایی داشته باشیم.

اعضای تیم سوشال‌کار

سید پویا کاظمیان

بنیانگذار و مدیر آژانس سوشال کار

فارق التحصیل رشته مهندسی در مقطع ارشد. پویا علاقه زیادی به دیجیال مارکتینگ داره و هر روز کلی وقت برای یادگیری در این زمینه میزاره. پویا آژانس بازاریابی شبکه‌های اجتماعی سوشال کار را با هدف آموزش و بهبود بازاریابان سوشال مارکتینگ با توجه به آینده درخشان و تاثیر گذار شبکه‌های اجتماعی بر روی کسب و کارها تاسیس کرد.