راهنمای کامل آموزش اینستاگرام مارکتینگ

قبل از آموزش اینستاگرام مارکتینگ بهتر است مقدمه‌ای بر اینستاگرام داشته باشیم تا با این پلتفرم بیشتر اشنا شویم. در سراسر دنیا بیش از 1 میلیارد کاربر اینستاگرام وجود دارد. بیش از 500 میلیون نفر از آنها در هر روز از اینستاگرام استفاده می‌کنند و به طور میانگین 95 میلیون عکس و ویدیو در اینستاگرام به صورت روزانه اشتراک گذاری می‌گردد.

این اعداد بسیار بزرگ هستند. مهم نیست که مخاطب شما کیست، چه سنی دارد، چه جنسیتی دارد و موقعیت او کجا است، بلکه می‌خواهید به وسیله اینستاگرام به آن‌ها دسترسی داشته باشید. با این وجود سوالات زیر مطرح می‌شود:

چگونه کسب و کار خودتان را در اینستاگرام تبلیغ کنید؟

 چگونه خودتان را از بین 95 میلیون عکس و ویدیویی که هر روز پست می‌شوند متمایز کنید؟

چگونه افراد آماتور و کسانی که از طراحی سر در نمی‌آورند محتوای زیبایی برای اینستاگرام تولید کنند؟

این‌ها سوالاتی است که ما در سوشال‌کار دوست داریم برای رسیدن به جواب آن‌ها به شما کنیم. این راهنمای اینستاگرام مارکتینگ را مطالعه کنید تا با دنیای مارکتینگ اینستاگرام آشنا شوید.

روش های آنالیز بازاریابی اینستاگرام و معیارهای تاثیرگذار در اینستاگرام مارکتینگ

5 روش برای آنالیز نتایج بازاریابی اینستاگرام و معیارهای تاثیرگذار در آن

آیا به روشی برای ارزیابی نتایج بازاریابی اینستاگرام خود نیاز دارید؟ آیا به دنبال روشی برای اندازه‌گیری و آنالیز موفقیت پست‌ها و استوری‌های اینستاگرام خود

کامل مطالعه کنید